DentalMall.sk je v testovacej prevádzke.

Obľúbené
Môj košík

Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Všeobecné otázky

Prezentujete sa ako dentálny marketplace. Čo to znamená?

Ako marketplace alebo trh označujeme online portály, prostredníctvom ktorých môžu rôzni predajcovia ponúkať svoje produkty. DentalMall je presne takou výkladnou skriňou, v rámci ktorej si zubné ordinácie, kliniky a laboratóriá môžu ľahko vybrať a nakúpiť potrebný materiál a prístroje od desiatok predajcov na jednom mieste. DentalMall je teda sprostredkovateľom medzi kupujúcimi a predajcami.

Kto môže na DentalMall.sk nakupovať?

Na DentalMall.sk môžu nakupovať všetky podnikateľské subjekty (právnické a fyzické osoby), ktoré majú IČ a zaregistrujú sa.

Môžem si objednať tovar prostredníctvom e-mailu alebo telefónu?

Nie. Sme marketplace a naším cieľom je zákazníkom nákup potrebného tovaru maximálne uľahčiť a zautomatizovať. V dnešnej dobe to najlepšie dosiahneme on-line. Nákupom na DentalMall ušetríte peniaze aj čas, a ako vraví porekadlo: Čas sú peniaze. A ako hovoríme my v DentalMall: Každá korunka sa počíta! :-)

Sú recenzie pravé? Môžem im veriť?

Všetky recenzie pochádzajú len od registrovaných zákazníkov. Zákazník môže napísať hodnotenie produktu až po jeho zakúpení. To isté platí aj pre predajcov. Hodnotenie predajcovi môže dať zákazník až po tom, ako od neho nakúpi tovar.

Nemám IČ, môžem aj napriek tomu nakupovať?

Nie. Na DentalMall.sk môžu nakupovať všetky podnikateľské subjekty (právnické a fyzické osoby), ktoré majú IČ a zaregistrujú sa.

Chcem tovar reklamovať, na koho sa môžem obrátiť?

Kontaktujte, prosím, relevantného predajcu prostredníctvom kontaktného formulára (tlačidlo „Zaslať správu predajcovi“), ktorý nájdete v profile predajcu na DentalMall.sk alebo v detaile objednávky v sekcii Môj účet/Objednávky.

Nákup na DentalMall

Môžem na DentalMall nakupovať bez registrácie?

Nie. Ponúkaný sortiment je vysoko špecializovaný a určený primárne pre potreby odbornej dentálnej verejnosti. Chceme chrániť našich zákazníkov, predajcov aj sami seba. Registrácia u nás je však rýchla a jednoduchá.

Aké sú akceptované spôsoby platby?

Základným spôsobom platby je platba na faktúru so splatnosťou 7 – 30 dní. Možné je tiež platiť kartou prostredníctvom platobnej brány na DentalMall.sk alebo kartou či v hotovosti pri prevzatí zásielky. V niektorých prípadoch môže byť vyžadovaná platba vopred. Môže to nastať v situáciách, v ktorých predajca nemá s Vašou firmou žiadnu predchádzajúcu skúsenosť alebo v prípade veľkých objednávok. Každý predajca nastavuje možnosti platby podľa vlastných preferencií.

Kedy bude moja objednávka doručená?

Každý predajca má stanovené vlastné lehoty na doručenie tovaru. V detaile objednávky vidíte prehľadné lehoty na doručenie pri jednotlivých produktoch a tiež spôsob dopravy – Slovenská pošta, kuriérne spoločnosti a pod.

Čo sa stane, ak predajca odmietne platbu na faktúru?

Predajca si vyhradzuje právo zmeniť platbu na faktúru na platbu dobierkou/bankovým prevodom na základe vystavenej zálohovej faktúry. O takejto zmene bude zákazník predajcom bezodkladne informovaný. Táto situácia môže nastať hlavne v prípade veľkej objednávky alebo prvej transakcie.

Prečo sú pri jednom produkte zobrazené viaceré ceny?

DentalMall je marketplace, on-line trh, ktorý ponúka produkty od rôznych predajcov. Vďaka agregácii týchto produktov Vám môžeme ponúknuť rovnaký produkt od rôznych predajcov, ktorí ho predávajú za rozdielne ceny. Vy si tak môžete na jednom mieste vybrať aktuálne najvýhodnejšiu ponuku pre Vás.

Platím za dopravu u každého predajcu zvlášť?

Áno. Každý predajca si volí preferované spôsoby platby a doručenie tovaru. Stanovuje si ceny za dopravu a od akej výšky objednávky je doprava zdarma. Z týchto možností si ako kupujúci môžete vyberať. Avšak pri väčšine predajcov máte pri objednávke nad 60 € dopravu zdarma.